недеља, 27. новембар 2016.

Svinjski file u sosu od vrganja


Evo jedno fino jelo koje je idealno kad nemate puno vremena a želite da spremite nešto posebno. Kod nas je veoma često na stolu jer obožavamo vrganj. Ovoga ljeta smo išli par dana na Žabljak i nabrali nekoliko kilograma svježih vrganja koje je onda dragi rezao i sušio tako da još uvijek imamo suvih vrganja u tegli. Vas, koji niste tako srećni kao mi i niste dobili vrganj za dž, nemojte da obeshrabri negova cijena u prodavnicama jer se za ovo jelo koristi samo 15g što je pola kesice pa onda to i ne bude tako skupo a vjerujet mi da isplati.




Svinjski file u sosu od vrganja


500 gr svinjskog filea (moze i kare umjesto njega)
15 gr suvih vrganja
1 dl pavlake za kuvanje
so
biber


IMG_1701


Vrganj preliti mlakom vodom jedno sat dva prije spremanja da malo omekša a zatim ga dinstati zajedno sa vodom u kojoj je stajao.


IMG_1706


Meso izrezati na komade i malo istući da se dobiju šnicle a zatim ih pržiti na zagrijanom tiganju. Kada su gotove dodati im vrganje i pavlaku, posoliti i pobiberiti po ukusu i kratko prodinstati da se sos redukuje pa odmah poslužiti.


IMG_1712


Mi ih obično jedemo uz pire krompir.

2 коментара:

  1. Kad bi znala kako ti zavidim na svežem vrganju.Ovde ga ima samo sušenog i to po nenormalnim cenama , pa ga vrlo retko koristim. Ima ga i svežeg dole na Južnom ostrvu, koje je ipak daleko od mene. Sos mi se čini fantastičan

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mi ga bas volimo tako da kad hocu da napravim nesto brzo a fino obicno izbor padne na ovo. Vrganj smo do ove godine kupovali mada kod nas nije tako skup tj pakovan je po 30 gr pa to onda nije mnogo a koristi se pola od toga. Ove godine smo prvi put brali i susili i napunili smo jednu veliku teglu ali se polako prazni.

      Избриши