среда, 18. октобар 2017.

Moja rođendanska torta


Evo prošao je još jedan rođendan što znači da sam i zvanično omatorila za jednu godinu. Ove godine sam odlučila da svoje drage goste počastim rafaelo tortom а bilo jе tu i drugih đakonija kao što su kolač kraljice Marijekiflice, salata od piletine,mini sendviči i razne domaće kisele salate . Recept  za tortu je još od ranije na blogu ali sam tortu ove godine pravila malko drugačije i veoma sam zadovoljna rezultatom a mislim da su i svi ostali bili oduševljeni jer je pojedena za čas. Kore sam pravila kao u originalu jer sa njima nema greške.To su sigurno najsočnije kokos kore koje sam ja probala. Umjesto originalnog fila pravila sam fil od žumanaca kuvanih na pari i bijele čokolade i mogu samo reći da je savršen za ovu tortu. Zbog toga sam odlučila da objavim i ovu novu varijantu. Neka se nađe na blogu možda će još nekome zatrebati.
Ovih dana smo i malo šetali. Posjetili smo Trebinje pa evo i jedna slika odatle.
Kod nas već postaje tradicija da od kolega za rođendan dobijem neki kuvar. Tako je bilo i ove godine. Pitam se jel izbor bio slučajan ili žele da mi poruče da bi mi dijeta dobro došla :-).




Rafaelo torta


10 bjelanaca
20 kašika šećera
2 kašičice sirćeta
200 gr kokosa
2 kašike brašna
4 kašike ulja

10 žumanaca
4 kašike šećera
4 kesice vanile
160 gr putera
200 gr bijele čokolade(ja koristim milku)
1 dl biljne pavlake za šlag
2 šlag pjene
100 gr pečenih mljevenih lješnika

1-2 šlaga za ukrašavanje


IMG_5769


Umutiti bjelanca sa sirćetom, dodati šećer, brašno, kokos i ulje. Od ove mase ispeći dvije kore ili jednu koru u plehu od rerne koju kasnije treba podijeliti na pola.


IMG_5765


Žumanca umutiti sa šećerom i vanilom pa ih skuvati na pari. vrućem filu dodati čokoladu i promijesati da se istopi pa mu dodati i puter. Pokriti providnom folijom i ostaviti da se ohladi. Hladan fil promutiti mikserom pa mu dodati umućenu pavlaku .


IMG_5786


Šlag umutit po uputstvu i dodati pečeni mljeveni lješnik.
Na prvu koru staviti pola žutog fila, pola šlaga sa lješnicima, koru, fil, šlag. Malo žutog fila ostaviti da se torta omaže sa strane a zatim je ukrasiti šlagom.


IMG_5759

4 коментара:

  1. Torta izgleda fantastično, pravo slavljenička

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veoma je ukusna i svima se svidjela zato sam i odlucila da je ponovo objavim bas sa ovakvim filom.

      Избриши
  2. Pa sretan ti rodjendan sa zakasnjenjem :) Divna torta kao i uvijek kod tebe i super kuvar. Puno mi je lijepa ova posljednja fotografija :)

    ОдговориИзбриши