петак, 13. јул 2012.

Krema sa malinama

Po ovoj vrućini teško krećem u neke oziljnije akcije ali kad odem na pjacu nikako ne mogu da odolim da kupim maline. Kada sam bila mala imali smo maline u dvorištu i kad dođe sezona svaki dan smo mogli ubrati po jedan tanjirić malina tako da smo često pravili kolace sa malinama. To je vjerovatno razlog što ja obožavam maline u kolačima  a kad sam ih već kupila morala sam nešto i napraviti sa njima i mogu vam reći da smo svi bili zdovoljni ukusom ove fine kremice. Čase u koje sam slagala kremu su malo manje tako da nisam imala mjesta za dva sloja piškota i to cu obavezno promijeniti sledeci put kad budem pravila tj uzeću neke malo veće čaše da sve može fino da stane



Potrebno je


4 žumanca
4 kašike šećera
2-3 kesice vanilin šećera
2,5 dl slatke pavlake
1 mala kutija piškota
malo mlijeka za umakanje piškota
malo ruma ili carolansa
2 kesice šlag pjene
maline
roleri za dekoraciju




Žumanca umutiti sa šećerom i vanilom i skuvati na pari pa kad se fil ohladfi dodati mi umućenu slatku pavlaku. Pavlaku  ne treba umutiti previše čvrsto. U češe sipati malo krema, po jednu piškotu umočenu u mlijeko i rum i izlomljenu na komade, maline, krem, šlag, piškota, maline, krem i šlag. Dekorisati šlagom, malinama i rolerima, ostaviti da se dobro ohladi pa uživati.



1 коментар: