понедељак, 23. јул 2012.

Paprike sa kajmakom


E ovo je nešto što svi volimo a pravo je ljetnje jelo uz salatu od paradajza i domaći sir ništa mi više nije potrebno mada ovo može biti i salata uz roštilj. Ja paprike inače volim svježe ili pečene, pržene, punjene. Kad je sezona mogla bih svaki dan da ih jedem. Za ovo jelo najbolje je izabrati malo mesnatije paprike šilje.


Potrebno je


1 kg paprika
2 punije kašike mladog kajmaka
malo ulja
so




Paprike ispeći na ploči ili roštilju, slagati u poklopljenu šerpu a kad su sve pečene ostaviti ih jedno 15 min da omekšaju pa ih oguliti. 




Na malo ulja, najbolje na teflonskom tiganju, pržiti paprike a pred kraj posoliti i dodati 2 punije kašike kajmaka.




Još malo popržiti da se kajmak istopi pa još tople peprike poslužiti sa svježim hlebom, domaćim sirom i salatom od paradajza.





4 коментара:

  1. San snova, ja bih samo jos malo vise kajmakcalana!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To vec mozes po zelji mada da znas da je divan pogotovo ako imas neki svjezi hleb za umakanje

      Избриши
  2. Ovo me podjeća na moje djetinjstvo, moja baka je pravila najbolje paprike s kajmakom na svijetu... Ne da voli, obožavam! Hvala puno na ideji za ručak, odavno ih nisam jela!

    ОдговориИзбриши
  3. E, ovo mi je genijalno!!!Obožavam kajmak a isto tako paprike! A mo'š misliti to dvoje skupa:)

    ОдговориИзбриши