понедељак, 6. август 2012.

Lažni tartar sos



Evo i jednog laganog sosa koji ide skoro uz sve a napravi se za 1-2 minuta. Mi ga jedemo sa faširanim šniclama, pohovanim mesom, barenim ili pohovanim  brokolijem, karfiolom, kuvanim kukuruzom, natur šniclama, grilovanim mesom, ma skoro sa svim. Do skoro smo umjesto ovoga jeli majonez ili majonez sa malo sjeckanog peršuna ali kako smo počeli malo da pazimo na ishranu probali smo i ovako i to nam je sad sos br 1. Ja obično koristim onu manje masnu pavlaku  sa 12% mlječne masti tako da ovo dođe baš dijetalna varijanta u odnosu na majonez a meni je čak i mnogo ukusnije ovako.



Potrebno je

2 dl kisele pavlake
kašičica senfa
malo bibera
malo sjeckanog peršuna
3 manja kisela krastavčića 
bijeli luk u prahu
može i malo suvog  kopra




Peršun sitno isjeckati, krastavčiće izrendati na sitno, dodati pavlaku, senf, biber, bijeli luk u prahu i sve dobro promiješati. Ostaviti jedno 30 min -1 h u frižideru da se malo ohladi i spreman je za upotrebu.



Slaže se skoro sa svim. Ja sam na primer juče pohovala tikvice, obarila brokoli, pržila šnicle na gril tiganju i kuvala mladi kukuruz i sve se to odlično slaže sa ovim sosom. Danas su za ručak faširane šnicle a pošto nisam našla svježi brokoli i karfiol kupila sam onaj zamrznuti koji onako pravo iz zamrzivača  samo umočim u brašno i jaje i pržim.




Prošle godine kad smo bili na ljetovanju kupili smo u prodavnici tartar sos. Neću sad pominjati ko je bio proizvođač ali niko nije htio da ga jede tako da seja dugo nisam usuđivala da probam da napravim nešto slično ali ovaj  sos se uvijek  pojede samo uz jedan ručak tj ništa ne osatne. Da napomenem još da moj dragi dodaje u sos još i ljutu drobljenu papriku pa ko voli može i to da isproba.



3 коментара:

  1. Ja za tartar mešam pavlaku i majonez, ali ću probati i ovako.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa tako i treba zato sam ga i nazvala lazni tartar ali je meni ovako i ukusnije i lakse za pravljenje jer ja iskljucivo koristim domaci majonez pa onda i njega pravim a i manje je masno jer koristim onu manje masnu pavlaku

      Избриши