уторак, 11. септембар 2012.

Štrudla od jabuka i lisnatog tijesta

Od kad sam otkrila ovu štrudlu često je pravim. Pošto obično imam lisnatog tijesta u zamrzivaču a i jabuke, kad god nemam baš vremena da spremim nešto komplikovanije tu je štrudla. Napravi se za tren a ukusna je i topla i hladna mada kod nas baš i ne stiže da se ohladi. Ovo je originalni recept.




Potrebno je

jedna tabla lisnatog tijesta (250gr)
2-3 velike jabuke
1-2 kašike šećera ili više po ukusu
1 kašika griza
cimet
prah šećer
vanilin šećer




Lisnato tijesto razviti i sa obije strane narezati malo manje od trećine tijesta valjkom za pravljenje mrežice pa onda malo razvući tijesto da se formira mrežica. Na srednju trećinu staviti narendane i ocijeđene jabuke, posuti šećerom, grizom i cimetom pa preklopiti rešetku prvo sa jedne pa sa druge strane.
  



Rernu zagrijati na 220 C. Pleh u kome će se štrudla peći obložiti papirom za pečenje. Štrudlu prebaciti na pleh i peći da fino porumeni. Posuti šećerom u prahu i vanilom i uživati.



7 коментара:

  1. Posebno je lep resetkasti pokrivac. Vec dugo nisam nista pravila sa lisantim testom, a jako ga volimo...

    ОдговориИзбриши
  2. Sinoc sam bila na jednoj prezentaciji i vidjela valjak za tijesto, nisam vidjela ranije, a vidi i danas kod tebe. Prekrasna strudla :)

    ОдговориИзбриши
  3. E ovu mrežicu sam kod Lane videla, i sad kod tebe. Moram to da nabavim. Može i ručno da se secka, ali ovo je baš lepo i simetrično!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma rucno bi to bilo mucenje a valjkom ide za cas. Ja sam ga dobila od muza nasao mi je super radnju sa kuvarskim alatima i kupio mi valjak. Treba malo prakse da bi se radilo sa njim tj ja uvijek previdim da ce dio koji zasjecem biti siri kad se formiraju rupice

      Избриши
    2. Lana mi je dala link gde može da se poruči kod nas, moram to da nađem jer je super i za slane i za slatke stvari.

      Избриши
    3. Jedva cekam da vidim sta ces napraviti

      Избриши
  4. Predivna štrudla, s jabukom mi je najdraža! Ovaj valjak je odličan, moram ga nabaviti :-)

    ОдговориИзбриши